THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, October 13, 2010

Apa ertinya cinta

Tiba-tiba engkau ada
Kemudian engkau hadir
Laksana kerdil ku memeluk
Lihat aku lebih dalam
Di matamu ku melihat
Ada cinta yang tersirat
Sirami hati merebak

Barangkali aku salah
Ku terdiam bukan bisu
Tahu engkau besar malu
Tutupi rasa gelisah
Biar saja waktu nanti
Yang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang

Belum juga kah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta
Arti cinta ini sudah menelan waktuku
Siang malam hanya untuk pikirkan engkau
Sejuta kali aku berani bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta

Biar saja waktu nantiYang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang
Belum juga kah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta


Apa ertinya cinta?
Hurmm..susahlah nak ckp kan…iolss tengah mode jiwang karat.. * silalah pitam sesame*
Huwaaa..iolsss rindu teddy bear iolss….aishhh…kenapalah macam ni ending dia…taksuka..taksuka…..serious…hurmmm jahatnya kamu..hurmmm jahatnya kamu….jahat budak jahat…

Teddy memang budak jahat….buat iolss GILA BAYANG* suka kau yerkk*
Takpe awak…even awak budak jahat ai tatap lap u lah teddy… muahh..muahh… *lempang karang*


Yang pastinya iolss memang tengah mode jiwang tahap cipan, ke singa laut ke, dugong ke iolss tak kisah…iolss dh sampai tahap kejap2 tengok gambo die..kejap2 tengok gambo die…gilosss….I drive myself crazy thinking of uuuuu…….aishhh… * banyak nau
mengeluh ko ye*


Ada apa dengan cinta..perbedaan aku dengan engkau…huwaaaaaa :’((
teddy……I miss u badlyyyyyy…. Motifff…macam dia baca jek blog iolss..well, ada aku kisah die baca or tak?? Ni kan luahan ati iolss……

awakkk..awak rindu kita tak????


merenung masa depan...

0 comments: