THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 23, 2010

Air ticket

Well, my BFF will get marry on september, 18 this year ..in trengganu..so, i was thinking to go there by plane..now i'm surveying the air ticket rate...dunno which one to select..either AIR ASIA, MAS or FIREFLY..hurmmmm, people, what did you suggest?? I don't mind with the cost actually.As long as I can be with my BFF on her big day..:))

Trough my survey, chewah..mentang-mentanglah QS kan..kenalah survey the rate dulu...tol kan...just now I sms shikin, ask her about the wedding..she told me that, she want to attend belah lelaki..sama jer, because both are our friend..actually, me also don't know nak attend whose side..bagi idea boleh tak?? :)

Between the three (air asia, mas and firefly), the rate lebih kurang sama saja..less than 300..so, I don't know which one to choose...hurmm, I think I should ask my sis and bro...let them decide for me..

Macam mimpi saja my BFF nak kawen dah..I was like..What?????It felt like only yesterday we all ponteng kelas ( g shopping2)...haha...buat assignment
together...makan2...minum2...lepax2...how I miss all that moments...now, masing-masing dh kerja memang susah nak jumpa..harapkan weekend sajoh...Last week I've met with shikin..but unfortunately, nogiey can't join us..she already promised with her friend nak teman kawan dia cari baju for her engagement..something like that lah...

I told shikin everything..and she was like " matang tak g budak ni yo?? " I just ketawa2 anak (same as berlari2 anak tak?).. ;)) ...I rasa relief sangat dah luahkan all to my BFF..now, malas nak fikir dah..whatever yg berlaku ada hikmah dia..Cintailah Allah dan Rasul, Ibu Bapa, Diri Sendiri and last sekali baru kekasih..now, I pegang kata2 tu..Allah tak pernah kecewakan kita, ibu bapa juga begitu...diri sendiri (of course i love myself, that's y I've made this decision).... hohoho...

Oklah guys, nak sambung kerjalah..me in the office actually...lunch hour...nanti malam wanna post another 1...Akhir kata, Assalamualaikum....

0 comments: